مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-30اقتصادي

گیلان از احداث خطوط جدید انتقال و فوق توزیع برق بی نیاز می شود


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از افزایش ظرفیت خطوط انتقال انرژی استان خبر داد و گفت: استفاده از هادی های پر ظرفیت را در دستور کار خود قرار دادیم تا ضمن افزایش ظرفیت خطوط، - ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از افزایش ظرفیت خطوط انتقال انرژی استان خبر داد و گفت: استفاده از هادی های پر ظرفیت را در دستور کار خود قرار دادیم تا ضمن افزایش ظرفیت خطوط، حتی الامکان از احداث خطوط جدید بی نیاز شویم.

بهمن داراب زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط جغرافیایی ویژه و خاص استان گیلان، گفت: محدودیت های تهیه زمین در گیلان و موانع حقوقی متعدد برای احداث خطوط جدید، از جمله مشکلاتی است که موجب شد شرکت برق منطقه ای گیلان رویکرد و سیاست جدیدی را در بخش احداث خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق دنبال نماید.

وی افزود: با توجه به تراکم بالا و رشد روزافزون جمعیت در استان گیلان بخصوص در اثر افزایش مهاجرت و ارزش بالای زمین در استان، شرکت برق منطقه ای گیلان، استفاده از هادی های پر ظرفیت را در دستور کار خود قرار داد تا ضمن افزایش ظرفیت خطوط، حتی الامکان از احداث خطوط جدید بی نیاز شویم.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: اهمیت این قضیه زمانی روشن تر می شود که بدانیم فرایند رفع ممانعت های حقوقی اراضی واقع در مسیر خط، گاها از فرآیند اجرای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از احداث خطوط جدید انتقال و فوق توزیع برق بی نیاز می شود

گیلان از احداث خطوط جدید انتقال و فوق توزیع برق بی نیاز می شود